ПЕРСПЕКТИВА РОБОТИ НАД ТЕМОЮ

Перспектива роботи над темою
Провідним принципом, який визначає структуру навчання математики в класах з поглибленим вивченням математики, має стати моделювання в навчальному процесі елементів діяльності фахівця-математика. Старшокласники повинні навчитися отримувати нові знання, нові наукові чи прикладні результати, застосовувати математику як інструмент для розв'язування прикладних задач, доповідати про одержані результати своєї роботи перед зацікавленою аудиторією.
Тому перспектива педагогічної діяльності автора досвіду полягає в реалізації цього принципу, через:
1)    Підвищення ефективності самостійної діяльності учнів через запровадження в навчальний процес технологій, заснованих на діяльнісному підході.
2)    Запровадження завдань, що передбачають дослідницьку діяльність: самостійний пошук фактів та даних, вибір інструментів дослідження та розробку висновків та практичних рекомендацій. Такі завдання дозволяють стимулювати учнів як до застосування набутих знань, так і до пошуку додаткової інформації, яка допоможе ефективно розв'язати цікаве практичне завдання. Крім того, в учня завжди є можливість самостійної розробки методики вирішення проблеми, а отже – і поле для розвитку рівня власної компетентності.
3)    Поширення використання інформаційних та інтерактивних технологій на уроках математики, вивчення можливостей специфічного математичного забезпечення.

Застосування всіх наведених вище компонентів дозволить не тільки підвищити ефективність навчання, але й зробити його більш цікавим для учнів, що в свою чергу, буде позитивно впливати  на рівень самомотивації до більш глибокого та якісного вивчення математики, і, як наслідок – до розвитку математичної компетентності учнів.

Комментариев нет:

Отправить комментарий